X.R3R este un model sportiv fără compromisuri, cu un design impresionant și cea mai bună tehnologie preluată din motorsportul modern, destinat celor mai solicitante condiții și emoții de pe pista de curse.
În cursele de motociclete, viteza este esențială, iar aerodinamica joacă un rol crucial - deoarece acel kilometru în plus pe oră poate însemna diferența dintre a câștiga și a pierde, de aceea designul optimizat aerodinamic al carcasei ușoare X.R3R nu numai că reduce rezistența aerului, dar optimizează și fluxul masei de aer pentru a răci interiorul.
NEXX a depus eforturi semnificative pentru a îmbunătăți eficiența aerodinamică a fuzelajului, baldachinului, spoilerelor și gurilor de ventilație ale X.R3R.
Necesitatea unui design aerodinamic bun necesită proiectarea în tunelul de vânt. Cu toate acestea, testarea începe virtual pe computer, cu o analiză virtuală CFD (Computational Fluid Dynamics) care permite luarea unor decizii mai bune și mai informate. Aceste rezultate sunt apoi susținute de teste în tunelul aerodinamic, pe motocicletă la scara 1:1 și pe șosea, care confirmă performanța aerodinamică a căștii la diferite unghiuri și poziții de conducere.
O cască aerodinamică care se concentrează pe viteză, cu ventilație îmbunătățită și adaugă o serie de caracteristici de siguranță.
Fiecare detaliu din designul carcasei exterioare și componentele exterioare sunt proiectate pentru a reduce rezistența la înaintare și pentru a oferi eficiență maximă.
În același timp, rezistența aerului este redusă, optimizând fluxul masei de aer pentru a răci interiorul. Aerul este direcționat în mod specific prin vortexul superior și lateral către spate, unde crește eficiența noului concept de spoiler de curse.
Pentru a îmbunătăți stabilitatea la viteze mari, ar putea fi adăugată o extensie translucidă a spoilerului în stil racing.
0-160 KM/H = 0 GR
Conceptul aerodinamic complex al X.R3R este conceput pentru a-i maximiza performanțele, cu 0 greutate dinamică la 160 km/h.
X.R3R are un sistem de ventilație superior, promovând fluxul de aer prin cască din față spre spate.
Cu șase conducte de aer și patru orificii de evacuare - puteți avea un control complet asupra fluxului de aer pe care îl primiți prin cască pentru a vă menține capul cât mai rece posibil sub presiunea condusului pe pistă.
X.R3R are un sistem de ventilație superior care ajută fluxul de aer prin cască din față până în spate.
Cu șase conducte de aer și patru orificii de evacuare, puteți avea control complet asupra fluxului de aer care trece prin cască pentru a vă menține capul cât mai rece posibil sub presiunea condusului pe pistă.
Conceptul cuprinzător de izolare fonică X.R3R include generatoare Vortex în zona bărbiei pentru a reduce rezistența aerodinamică și portanța și un profil dublu de etanșare din cauciuc în jurul vizorului configurat pentru a îmbunătăți izolarea fonică.
Sub mecanismele vizorului sunt plasate tampoane speciale anti-vibrații pentru a absorbi și distribui uniform vibrațiile.
Sistem dublu de blocare a vizorului.
Posibilitatea de a monta o placă anti-sudură pinlock 120 - inclusă.
X-Sensus Vision - Dispunând de un câmp vizual orizontal de 225º, vertical de 85º, vizorul bidimensional realizat din PC Lexan incasabil, grad optic I
Interiorul căștii:
Toate părțile căptușelii sunt detașabile, lavabile și au tehnologia X-Mart Dry - moale la atingere și țesătură specială.
Uscare rapidă și ușoară.
Antibacteriană.
Plăcuțele de obraz X.R3R sunt proiectate cu un buzunar intern special care funcționează ca un sistem adaptiv care poate fi reglat în funcție de preferințele pilotului.
Într-un mod rapid și ușor, acest sistem permite adăugarea unei game de spume de diferite grosimi pentru a oferi o potrivire mai strânsă în zona obrajilor, rezultând o cască mai echilibrată, sigură și flexibilă pe pistă.
Înveliș:
Modelul este disponibil în trei mărimi de carcasă
EMERGENCY STRAP V2 - carcasa este realizată dintr-o combinație de fibră de sticlă limitată, aramidă și fibră de carbon.
Sistemul de căptușeală este Multi-Density EPS - există 5 zone diferite de densitate variabilă pentru protecție maximă la impact în zonele cheie din jurul capului riderului.