Filtru de aer sport DNA Suzuki DL250 V-Strom 17-23, GSX250R 17-20, GW250 Inazuma 13-17
OEM Air Filter Air Flow: 52.60 CFM
DNA Air Filter Air Flow: 106.60 CFM
DNA Increased Air Flow: 102.50%
DNA Filtering Efficiency: 98-99%
Filtrul de aer sport DNA, destinat reutilizării, este conceput ca înlocuitor al filtrului de aer original și are rolul de a crește puterea și accelerația motocicletei, oferind în același timp o filtrare excelentă.
Filtrele DNA pot fi curățate, spălate, unse cu ulei special și folosite din nou, de nenumărate ori. Datorită formei și designului perfect compatibil cu cutia de aer originală, performanțele motocicletei pot fi îmbunătățite foarte ușor.
Acestea asigură un flux de aer semnificativ mai mare, cu o eficiență de filtrare de aproape 99%.
Toate filtrele DNA și kiturile de curățare/ungere sunt produse în DNA Grecia.
Procesul de fabricație este complet automatizat pentru a elimina orice posibilă eroare umană.
Filtru de aer sport DNA reutilizabil – informații și anatomie
Montajul filtrului de aer sport DNA este extrem de simplu. Este suficient să respecți instrucțiunile de instalare pentru filtrul de aer prevăzute de producătorul motocicletei.
1. Eficiență foarte ridicată de filtrare – 98-99%
-
4 straturi de bumbac DNA, dezvoltate de inginerii R&D DNA.
-
Material de bază: tifon chirurgical netesut, modificat TEX & THREAD, cu rezistență ridicată la rupere.
-
Asigură flux de aer excelent și eficiență de filtrare superioară.
2. Plasă metalică DNA
-
Creată special pentru a susține perfect straturile de bumbac, fără a restricționa fluxul de aer.
-
Fabricată din aluminiu seria 5000, cu proprietăți unice wrap & fill.
-
Diametru calculat cu precizie, rezistență mare la tracțiune și elasticitate.
-
Strat epoxidic protector împotriva oxidării → durabilitate pe viață.
3. Mediu filtrant DNA
-
4 straturi de bumbac DNA presate între două straturi de plasă metalică.
-
Disponibil pe o gamă largă de grosimi (8 mm – 50 mm).
-
Pliuri cu raze mari → marginea devine parte activă a suprafeței filtrante (nu zonă „moartă” ca la alți producători).
-
Flux de aer uniform pe toată suprafața filtrului.
4. Ulei pentru filtre DNA
-
Componentă esențială a structurii filtrului.
-
După ungere, bumbacul devine electrostatic încărcat, ceea ce îl transformă într-un material filtrant superior.
-
Rezistență la umiditate, chiar și atunci când filtrul este scufundat în apă.
-
Debitul de aer rămâne constant chiar și în ploi abundente.
-
Vâscozitate redusă, stabilitate la temperaturi extreme, rezistență UV.
-
Se distribuie uniform și se îndepărtează ușor cu soluția de curățare DNA.
5. Ramă din poliuretan DNA PU
-
Material tixotropic cu specificații unice.
-
Rezistență ridicată la tracțiune, combustibil și temperaturi înalte.
-
Menține mediul filtrant pe poziție, absoarbe vibrațiile și oferă durabilitate îndelungată.
6. Garnituri EVA (Ethylene Vinyl Acetate polymer)
-
Doar garnituri de calitate superioară.
-
Tăiate cu precizie și montate din fabrică cu adeziv industrial.
-
Asigură etanșare perfectă și instalare fără probleme.
-
Rezistente la combustibil, ulei, temperaturi și soluții de curățare DNA.
7. FCd (Full Contour Design)
-
Până la 20% – 80% mai multă suprafață filtrantă datorită tehnologiei DNA FCd.
-
Design revoluționar ce permite mediului filtrant să urmeze perfect conturul cutiei de aer, indiferent de complexitate.
-
Flux de aer considerabil mai mare și eliminarea „zonelor moarte” care reduc puterea.
-
Suprafața disponibilă este folosită la maximum pentru performanță maximă.
Alegând un filtru DNA, obții mai multă putere, accelerație sporită și protecție sigură pentru motor, într-un produs reutilizabil, economic și construit să dureze.
Caracteristice |
CULOARE
|
ALB
|
BRAND MOTOCICLETA
|
YAMAHA
|
POZITIE
|
Aripa spate
|