Ghidon moto RFX Pro F8 - 28.6mm (Crossbrace) (Black) Stewart
- Barele conice RFX Pro Series F8 sunt proiectate și testate la cel mai înalt nivel.
- Barele conice F8 sunt fabricate din aluminiu 7075-T6 și dispun de Oversize Taper Extension (OTE) pentru a oferi rezistență maximă și rezistență la coliziune, în timp ce Engineered Flex Technology (EFT) și Progressive Damping Control (PDC) ajută la furnizarea cantității potrivite de flexie și reduc vibrațiile mașinii pentru a combate oboseala șoferului.
- Designul ghidonului F8 Taper Bar încorporează, de asemenea, un suport transversal de tip original care oferă o senzație de ghidon ușor mai rigid în comparație cu designul F7 și este alegerea preferată a unor piloți experți și profesioniști.
- OTE este o extensie mare (28,6 mm) a secțiunii centrale. Extinderea secțiunii de dimensiuni mai mari prin ultimul viraj al ghidonului adaugă o rezistență semnificativă la cea mai slabă parte a oricărui ghidon și, combinând acest lucru cu o grosime a peretelui de 5 mm care rămâne constantă chiar și în afara virajelor, ghidonul conic F8 este unul dintre cele mai ușoare, dar și mai puternice ghidoane de pe piață.
-
- EFT este proiectat pentru a oferi puțină flexibilitate barelor. Selecția atentă a grosimii peretelui intern de 5 mm prin zona de creștere și conicitate a barelor ajută la reducerea efectelor șocurilor cu impact puternic, oferind în același timp pilotului o senzație maximă a părții frontale în viraje. Datorită suportului transversal integrat, barele F8 sunt ușor mai rigide decât barele F7.
- PDC este creat folosind o grosime mai mare a peretelui de 5,3 mm în zona de prindere a ghidonului, care este calculată pentru a echilibra și amortiza vibrațiile ghidonului. Acesta este un principiu similar cu greutățile ghidonului utilizate pe motocicletele sport, dar a fost proiectat și testat special pentru a se potrivi cu vibrațiile create de motocicletele moderne de motocros în patru timpi de înaltă performanță.
Caracteristici:
- Fabricat din construcție din aluminiu 7075
- Tratament termic T6 pentru a crește rezistența la tracțiune.
- Construcție încorporată cu contravântuiri transversale.
- Finisaj Shot peened pentru a preveni fracturile de stres de suprafață și a crește durata de viață a tijei
- Expansiunea conică supradimensionată (OTE) ajută la reducerea daunelor de coliziune
- Engineered Flex Technology (EFT) ajută la reducerea oboselii șoferului
- Controlul progresiv al amortizării (PDC) ajută la reducerea vibrațiilor mașinii
- Zona de prindere canelată pentru a ajuta la prevenirea alunecării și răsucirii mânerelor
- Zona de accelerație lustruită pentru o acțiune mai lină a accelerației
- Grilă de aliniere gravată cu laser pentru o reglare perfectă
- Anodizare color pentru a preveni coroziunea
- Include suport din spumă de înaltă densitate și înveliș din PVC rezistent la uzură
- Disponibil într-o varietate de curbe pentru a se potrivi majorității piloților.